Cadangan Set Kesihatan Shaklee untuk Lelaki

Hari ini haruslah saya nak share apakah suplemen shaklee yang sesuai untuk lelaki. Di facebook tahap kesedaran seseorang lelaki terhadap kesihatan mereka semakin meningkat. BAGUS! Selain daripada kesihatan mereka juga ingin tampil cantik,  hensom dari dalam dan luar. Hampa jangan silap Shaklee bukan untuk perempuan sahaja.

Ini senarai cadangan shaklee untuk lelaki:
a) Zinc Complex
b) Vita- E Complex
c) Omega

a) Zinc Complex (120tablets)
Zinc hadir dalam semua sel tubuh badan sebagai sebahagian daripada tindakbalas enzim di mana ianya terlibat di dalam pelbagai aktiviti biokimia. ia perlu untuk tumbesaran dan perkembangan tubuh badan.
  • satu tablet membekalkan 100% Nilai Harian bagi zink
  • Dirumus dengan zink glukonat yang mempunyai bo yang tinggi di dalam bes alfalfa dan barli panggang
  • Dengan formula berasaskan sayur.
Zink Dapat Meningkatkan Daya Ingatan dan Tempoh Penumpuan
Berdasarkan penyelidikan awal yang dijalankan di Pusat Penyelidikan Pemakanan Manusia Grand Forks, Jabatan Pertanian amerika di Utara Dakota, menambahkan suplemen zink ke dalam diet pelajar dapat meningkatkan daya ingatan dan tempoh tumpuan pelajar. dalam kajian tersebut, kanak-kanak yang diberi zink sebanyak 20 mg dalam lima hari seminggu selama 10 hingga 12 minggu mempunyai daya ingatan yang lebih baik dan tempoh penumpuan yang lebih panjang berbanding dengan mereka yang tidak menerima suplemen zink.

b) Vita- E Complex (120 kapsul)
Vitamin E semulajadi untuk kesihatan Jantung, Otak, Kolon, Prostat dan sistem Imun
Viatamin E merupakan sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkat fungsi peparu, kolon dan fungsi imun. satu kajian yang dijalankan oleh sekumpulan penyelidikan di Universiti tufs menunjukkan bahawa pengambilan vitamin e berupaya meningkatakn fungsi imun kepada warga tua.

Satu kapsul gel lembut membekalkan:
  • 400 IU sumber asli vitamin E
  • 65 mcg selenium sebagai pelengkap aktiviti vitamin E
  • 39.4 mg Ekstark Biji Anggur (vitis vinifera)
c) Omega Plus (90 kapsul)
Melindungi Jantung Anda
Omega guard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak Omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-#yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Minyak Ikan terbaik Di Dunia
OmegaGuard mengandungi stau rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi EPA, DHA, ALA dna lain-lain lagi, EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungis-fungsi otak. atu hidangan OmegaGuard menyediakan 990mg asid lemak omega 3.

Ultratulen dan bergred farmaseutikal.
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan propriari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan




Comments