Testimoni Vitalea Iron Formula

Silakan baca testimoni vitalea dear. untuk tenaga k.

"Sharing..Dlm family saya..arwah mak dulu yg mkn vitalea..kerja tingkat atas naik tangga smpai 4 tingkat relax je.saya yg waktu tu baru form 2 or 3 kot..da semput..lenguh wei..lift ada tp takut lif rosak.haha..

then waktu sy start mkn set b,yg plg berkesan ngn sy is vitalea..walaupun besar gabak..paling keras lak tu..cane sy tau keras? Sbb saya gigit..hehe..sgt tak suka mkn vitalea..tp sebab kesannya yg buat badan saya tak letih..ketara sgt kesannya..

mmg sy sanggup mkn hari2..n tu antara sbb saya repeat order ngn mommy saya.hehe..dulu sy tak suka n xpercaya ngn vitamin sbb pk nutrien biasa jek..even arwah mak mmg suh mkn tp sy degil..haha..

now..mmg vitalea antara produk yg customer beli fullpack..yg plg best da xperlu risau hb turun or rendah sbb mmg terbukti naik n maintain jek sbb ada iron..dulu sy ada problem darah rendah n doc ckp anemia..takut dgr anemia cam leukimia..takleh bgn..sgt pening n bgn je muntah..pas konsisten ngn vitalea..alhamdulillah da ok.."- Tg Muzlina.

pengedar / membuat perkhidmatan penghantaran  di kawasan Taman Puncak Jalil,  Seri Kembangan,  Bandar Kinrara,  UPM,  Serdang,  Putrajaya, dan  Pusat Perniagaan Suria Puchong
Vita-lea Iron Formula

[PROMOSI PROMOSI VETA-LEA IRON FORMULA: BELI 6 PERCUMA 1]

JANGAN LEPAS PELUANG PROMOSI BULAN FEBRUARI SAHAJA

Kepada sesiapa hendak mencuba Vita-Lea boleh hubungi saya dengan segera k.

Hubungi saya Shaklee Indipendent Distributor anda:-

SID: 1079144

PM/Inbox: Rabiatul Rashid 

Whatsapp/SMS: 0122444309

Comments