Pendapatan Sampingan dengan Shaklee

Bagaimana saya menjana income hanya dari rumah?
Saya lakukan aktiviti perniagaan dengan hanya menggunakan sistem online, pemasaran secara online, pembayaran secara online,  berhubung dengan pelanggan secara online, order pun secara online. Tak susah, yang duk jauh tu Shaklee boleh tolong hantar akan

Apakah manfaat yang saya dapat menjana pendapatan sampingan?
i ~Personal bonus - Bonus Jualan bulanan
ii~Leadership bonus - Bonus jualan dari leader bawah bimbingan
iii~Power up cash - Bonus Kenaikan pangkat 
iv~Car bonus - Bonus kereta mengikut jualan bulanan makin tinggi jualan..makin besar la kereta ye.
v ~ Free Trips - Dikumpul dalam bentuk point untuk layak. 

Apakah motif saya jana pendapatan sampingan dengan Shaklee??
Pertama-tama sekali tentulah nak bantu keluarga. Adik-adik masih ramai di bangku sekolah. Untuk ibu yang banyak korbankan masa dan tenaga pada saya. Peace yow!. Di samping tu, saya nak bantu mereka-meraka yang nak hidup sihat, nak cantik, nak kurus. Jadi saya juallah produk yang di jamin selamat.
               Saya dapat tahu, bonus/duit sampingan dengan shaklee boleh jadi lebih tinggi dari gaji kita sekarang ni. Saya harus menuju ke arah itu! Saya taknak kerja seumur hidup, bila saya tua nanti saya nak goyang kaki je, dan melancong dengan sang suami. Saya nak bebas kewangan. Alhamdulillah. Insya Allah boleh dikongsi dengan mereka yang memerlukan ( keluarga, orang susah, anak-anak yatim diri sendiri pun anak yatim,   dan lain-lain). Amin~

Jum jana pendapatan dari rumah!!

Berminat untuk menjana side income atau fulltime bersama2 Shaklee??Masih ragu2?? Meh pm saya apa yang tak jelas...Suri rumah yang nak cari side income bantu suami..sambil jaga anak2..sangat dialu2kan..

*******Mengejar cita-cita paling mulia, membantu keluarga di rumah.*******

Fast Action, Fast Result Guys!!

Hubungi saya Shaklee Indipendent Distributor anda:-SID: 1079144PM/Inbox: Rabiatul Rashid Whatsapp/SMS: 0122444309

Comments