Testimoni Set Hamil

Assalamualaikum.

Tengah hari ni saya nak kongsi testimoni pagi tadi . Beliau baru sahaja konsum ESP untuk tenaga semasa kehamilan beliau. Seronok je bila pelanggan berpuas hati dengan produk yang saya jual. Akak ni beli dengan kakak saya tau. Sebab tu dia panggil Ida. Nama saya lagi sedap dari kak Ida. Say my name plz. Rabiatul. Gittew. Kalo saya hamil saya pon nak amalkan shaklee juge. takmau produk lain. kahwin belum ni!.

So check it out lahhhh

"salam ida..esp+omega guard bpe rm??huhu esp da nk abis mmg sedap minum tu..td g checkup ada tanye doc pasal akak amik shaklee..doc pon suh cntinue amik tu..katanya bagus ramai org amik..jatuh cinta suda dgn shaklee hehe...ni nk tanye dlu..lau akak masuk ahli yg rm650 tu camne erk..??kurang jelas la..nnt ida ada mse ida terangkn boleh..??hehehe...sori ganggu ida..tahniah da jd supervisor..nnt boleh bimbing akak lak hehehe......"

Awak-awak yang mahu seperti puan , boleh la cube ESP. Saya boleh bagi harga bagus. Nak jadi ahli pon boleh daftar dengan saya. Saya boleh daftarkan dan tolong guard kalian cara-cara nak berniaga. :)

Comments